lifeofellen

Alla inlägg den 10 december 2012

Av ellen reuterberg - 10 december 2012 21:42

Ska snart sova, för jag är jätte trött... MEN DET GÅR JU INTE!! För...För... JAG ÄR INVADERAD AV BANANFLUGOR!!! Asså vi har ju marsvin, och då hade jag inte städat buren på ca två veckor (fast att mamma tjatat på mig) iallafall... Nu så är den städad men nu är flugorna I MITT RUM istället!! Jag vet inte hur många som jag redan dödat, men dom är fortfarande kvar D: tror jag måste stänga av ipaden så att dom inte dras till den längre D: Haha, hoppas ni inte har lika jobbigt som jag har xD och hoppas ni kan sova gott<3

Här kommer några roliga och HELT ONÖDIGA fakta som jag lånat lite av vira --> länk: www.werun.se/viras

+ förlåt att jag inte klippt bort sakerna runt bilden... Men jag orkar inte när alla flugorna är i mitt ansikte x3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej♥ jag är en Tjej på 12 år som älskar att sjunga, rita och spela teater♥ hoppas ni gillar bloggen jag gjort för eran skull^^♥ Pussisar Ellen (:♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

vad tycker du mäst om med julen?♥
 Presenterna :D♥
 den goda maten♥
 Att ha kul och trevligt med familjen♥
 Snön♥
 Allt♥
 vet inte D: ♥

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Senaste inläggen

Gästbok♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards