lifeofellen

Alla inlägg under oktober 2012

Av ellen reuterberg - 29 oktober 2012 20:58

Heej! ÄNTLIGEN kan jag skriva ett litet inlägg till er ;* jo först när vi kom hit igår så var det inte som vi hade tänkt... Vi kom till hotellet som spg JÄTTE trist o tråkigt ut, så frågade vi han i disken om det fanns en pool o det fanns det, men den var ju såklart tom D: då frågade vi om man kunde få låna internet men då så låg ju internet nere (sånklart) o vädret var dåligt så vi satt på rumet typ HELA dan D; men idag så va ALLT mkt bättre^^ poolen var fyld, internet var igång o ihavet var det STORA VÅGOR :D så allt vände till nått bra ;D hoppas ni har det bra i sverige! Pussisar ;* Chao<3

Av ellen reuterberg - 28 oktober 2012 06:11

Sitter här på ett fik o åt nyss en JÄTTE GOD macka^^ vi hade lite stressigt hit men nu är vi hör ;) jusste, det va en JÄTTE snäll gubbe som hjälpte mig med att bära upp min resväska för en trappa när tilltrampan var trasig 8D fett schyst :D här e min macka ;)

Av ellen reuterberg - 28 oktober 2012 02:55

Klockan är 02.50 o jag har nyss vaknat... Kl 04.00 åker jag mamma o Alice (min 10 åriga lilla syster) till Arlanda med ett flyg som åker från svergie till Mallorca klockan 7<3 hoppas att vädret kommer vara HYFAST på topp. Alice o mamma har kollat lite på hur vädret skulle vara på Mallorca i veckan o det stod att det nästan bara skulle va regn elr muligt. Men det skulle vara hyfsat varmt iallafall ;) 20-28 grader vargen dag^^ hoppas det blir sol lite då o då ;) skulle vara skönt<33 o hoppas ni får det bra här i Sverige Pussisar ;**

Av ellen reuterberg - 27 oktober 2012 21:58

Jag kanske kan blogga från hotellet i Mallorca :D pappa sa att man kanske kan få internet koden till hotellet, YIPPEY :D då kan jag ju kanske blogga^^ hoppas det ;D men ni märker ju ifall jag kan eller inte kan blogga från hotellet ;) men Holl tummarna^^ Pussisar ;**

Av ellen reuterberg - 27 oktober 2012 21:33

Vad tycks??^^ hoppas ni gillar den<3 jag blev iaf rätt nöjd<33 förut sa jag ju att Hofh var min favorit bloggarerska men jag har ändrat det... Det e Epicfaiil^^ (Moa) hon e så Grym, cool o ch rolig! Hennes blogg heter: www.werun.se/moa
Hon e min Förebild ^.^ det e hon som e på headern ;*
Ska blogga lite mer snart för idag e den sista dan på en vecka som jag kan blogga :( men när jag kommer hem igen så ska ni få se MÅNGA bilder o många roliga tävlingar<3 hoppas det uppskattas<3 om ni undrar varför många av mina bilder e rätt så "fula" o suddiga så är det för jag tar med mobilen för jag har ingen kamera, men jag önskar mig en i julklapp^^ hoppas jag får en<3 men nu mst jag sluta kommer tillbaka straxt<3 Pussisar :*

Av ellen reuterberg - 27 oktober 2012 16:24

Sitter i bilen på väg till mormor, så jag lägger upp bilderna som jag inte ska ha på headern sen ;) jag blev facktist rätt så nöjd med bilderna^^ hoppas ni gillar dom<33

Presentation


Heej♥ jag är en Tjej på 12 år som älskar att sjunga, rita och spela teater♥ hoppas ni gillar bloggen jag gjort för eran skull^^♥ Pussisar Ellen (:♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

vad tycker du mäst om med julen?♥
 Presenterna :D♥
 den goda maten♥
 Att ha kul och trevligt med familjen♥
 Snön♥
 Allt♥
 vet inte D: ♥

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Senaste inläggen

Gästbok♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards